naked 3

Åh det ska komma en Naked 3 palett från Urban Decay. Läste det precis på deras facebook sida och jag gissar på att den kommer ut om en månad eller så. Kommer förmodligen inte att köpa den eftersom jag redan har de två första (och jag har tillräckligt med ögonskuggor haha) men är fortfarande sjukt taggad! Älskar att färgerna går lite åt det rosa hållet och att de är lite ljusare än de två första Naked paletterna. Vill ni se mer bilder och swatches på paletten och även jämförelser med de två första paletterna kan ni se det här

Kommentarer:

1 Julia:

skriven

åh nice :)

2 Johanna - A dream as model ♥:

skriven

åh låter ju nice! :)

sv: Kul att du tycker det :)

3 sannas rum:

skriven

Fy tusan vad snygg den är! Vill så gärna ha dem alla tre ;P

4 Milina Salihodzic:

skriven

Älskar deras skuggor!

5 Celine:

skriven

- Tack så jättemycket! :)

6 Josefine Anerland:

skriven

Åh nyfiken! Deras skuggor är så himla fina!

7 Amanda:

skriven

sv: tack :D

8 Elin Jonsson:

skriven

Sv; Eller hur! Jag med :)

9 seyran:

skriven

Vill börja med och skriva vilken mysig blogg du har! Har följt dig ett tag nu och jag såg nyligen att du hade varit i Dubai. Jag åker dit nästa fredag. Skulle verkligen uppskatta ifall du skriver lite tips och råd? Shopping vart var billigast? Fejkväskor osv... Skulle uppskatta all tips. Mvh Seyran

Kommentera här: